7*24 Saat Destek ve Tam Sürücü Sistemi Çözümleri

SSS

Sıkça Sorulan Sorular bölümümüze hoş geldiniz. Sizi burada ve müşterimiz olarak görmekten çok mutluyuz.
En sık sorulan soruları cevaplamaya çalıştık.

Nakliye

Aşağıda kargolama, iade ve değişimle ilgili bazı genel sorular yer almaktadır

Peki ya teslim süreniz?

Stok durumuna bağlıdır, stokta yoksa yeniden üretim 30-40 gün sürecektir. Stok durumu için lütfen bizimle iletişime geçin.

Kapıdan kapıya teslimat hizmeti sunabiliyor musunuz?

Evet, ancak bazı ülkelerde gümrük işlemleri daha karmaşıktır ve alıcının gümrük işlemleri bilgisi sağlaması ve gümrük işlemleri yetkinliğine sahip olması gerekir. Lütfen belirli yük ve ayrıntılı bilgi için müşteri hizmetleri personeline danışın.

Lojistik genellikle kaç gün sürüyor?

Kargo süresi ülkeden ülkeye değişmektedir. Hava kargo ile teslimat genellikle 7-10 gün sürmektedir.

Teslimat için genellikle hangi nakliye şirketleri kullanılır? Maliyeti ne kadardır?

Teslimat için genellikle Fedex ve DHL kullanılır. Nakliye acentesinin vergi muafiyetini içeren özel bir hattı varsa, bu da kullanılacaktır.
Navlun fiyatı zamana ve malların ağırlığına göre değişir. En son navlun fiyatını almak için lütfen müşteri hizmetleri personeline danışın. Lojistiği kendiniz ayarlamak istiyorsanız, bu da mümkündür.

Siparişler

Aşağıda siparişlerle ilgili bazı yaygın sorular yer almaktadır

Ödeme Koşullarınız Nelerdir?

%50 peşin ödeme, %50 sevkiyat öncesi ödeme, T/T, PayPal küçük miktarlar için kabul edilebilir.

Hangi ödeme kanalları mevcut?

Ödeme yöntemlerimiz T/T, Paypal'dır ve üçüncü taraf aracı ödemelerini kabul edebiliriz. Seçebileceğiniz Singapur ABD doları hesaplarımız ve Çin banka tahsilat hesaplarımız var.

Ürünleriniz için bir MOQ (Minimum Sipariş Miktarı) var mı?

Hayır. Testiniz için numune yapımı için 1 adet kabul edebiliriz ve numune yapımının fiyatı, farklı stillere bağlı olarak toplu fiyattan %10 ila %20 arasında farklılık gösterecektir.

Satış sonrası hizmetleriniz nasıl?

Çevrimiçi iletişim yoluyla teknik destek sağlayabiliriz. 24 saat içinde e-posta veya servis arayarak teknik destek.

Farklı ürünlere göre 1-2 yıl garanti hizmeti sağlıyoruz. Herhangi bir kalite sorunu varsa, bunlarla aktif olarak ilgileneceğiz.

Ürünler

Aşağıda ürünlerimizle ilgili bazı genel sorular yer almaktadır

Bana fiyat listesi gönderebilir misiniz?

Güç, voltaj, dişli oranı, tekerlek çapı, frenler vb. gibi müşteri ihtiyaçlarına göre farklı çözümler sunuyoruz. Fiyatlar ayrıca farklı sipariş miktarlarına göre de değişmektedir. Bu nedenle bir fiyat listesi sunmamız zordur.
Detaylı özelliklerinizi ve sipariş miktarınızı paylaşırsanız size nasıl bir teklif verebileceğimize bakabiliriz.

Ürünlerinizin kalitesine nasıl güvenebilirim?

Ürünlerimiz sevkiyattan önce bir dizi titiz testten geçecektir ve gerekirse size test videoları ve test raporları gönderebiliriz. Ürünlerimiz için en az 1 yıllık kalite güvencesi sağlıyoruz. Herhangi bir kalite sorunu varsa, satış sonrası sorunların sorumluluğunu aktif olarak üstleneceğiz.

Bu jantlar özelleştirilebilir mi?

İstek üzerine farklı hız oranları, tekerlek çapları ve adapte edilmiş motor arayüzleri ile özelleştirilebilir.

Doğru tekerleği nasıl seçerim?

Lütfen bize gerekli tek tekerlek yükünü, tekerlek çapı gereksinimini ve montaj yüksekliğini sağlayın. Sizin için doğru tekerleği önereceğiz.

Cevabınızı buldunuz mu?

Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin